תהליך העבודה עם ספייסז

"נעים להכיר"

בעיניי זה השלב החשוב ביותר בתהליך, להכיר אתכם!

בהתאם למידע ראשוני זה ניתן לתכנן את החלל, להפוך אותו לפרקטי, נעים ומעורר השראה. כל זאת תוך התנהלות על פי התקציב שלכם ומתן פתרונות יצירתיים וחסכוניים בתהליך היצירה.
ליצור לכם מיתוג – יצירת זהות ושפה גרפית

להכיר את הצרכים האישיים שלכם, הרגלי המחייה והשאיפות הנסתרות. מהו החיבור הטבעי שלכם ולאיזה סגנון אתם הכי מתחברים: טבע, מינמליזם, מודרני, רטרו ואולי בכלל יש לכם אוספים מיוחדים.

בעסק שלכם הוא בא לידי ביטוי בעיצוב לוגו, צבעוניות ואלמנטים גרפיים, פולדרים, שילוט, פרסום מודפס ופרסום באינטרנט: אתר, פייסבוק, דפי נחיתה, באנרים וכדומה.
מיתוג בעסקים הינו עיצוב רוחבי העובר מהעיצוב הגרפי אל עיצוב הפנים ומתקשר בשפה אחת.

 

"סיעור מוחין"

זהו שלב החשיבה בסטודיו, כל הרעיונות והאפשרויות מועלות על הנייר.
העמדת ריהוט על גבי הסקיצות המוצגות לפניכם לצד לוח ההשראה. לאחר חשיבה משותפת לגבי כל האפשרויות, נוצרת "התכנית".

 

"היכון צא"

יש תוכנית! יוצאים לדרך עם הכנת תוכניות עבודה, כגון: חשמל, תאורה, אינסטלציה, תכנון קירות/תקרות ועיצובים מיוחדים בגבס או נגרות. התייעצות עם אנשי קצה כגון מיזוג אויר ועוד…

 

"שופינג"

לוח ההשראה שנוצר יחד עמכם עוד בתחילת התהליך, מהווה את הקו המנחה לבחירת החומרים, כגון: אריחים לריצוף ולחיפוי, צבעים, טכסטיל, רהיטים ועוד…

 

"איתכם לאורך הדרך"

העבודות החלו, איזו התרגשות ללוות את התהליך, לעשות פיקוח עליון, לבדוק שכל בעלי המקצוע הבינו את התוכניות והם עובדים על פיהן.

 

"המפתחות בפנים"

הרגע המרגש ביותר, לא רק לכם גם למעצבת! הפרוייקט קרם "עור וגידים" ומחכה לכם!

                              

רוצים להמשיך ולהתייעץאני תמיד לשרותכם!